| Front | With all due respect, I think it's bullshit. |
|---|---|
| Back | Com todo o devido respeito, acho que é bobagem. OR Com todo o devido respeito, acho que é bobeira. OR Com todo o devido respeito, acho que é besteira. |
Learn with these flashcards. Click next, previous, or up to navigate to more flashcards for this subject.
Next card: Wrote bullshit quem escreveu esta besteira
Previous card: Tom's panicking o tom está em pânico
Up to card list: English Sentences for Portuguese Speakers