| Front | Voy a encender el calefactor porque hace mucho frío. |
|---|---|
| Back | I'm going to turn on the heater because it's very cold. |
Learn with these flashcards. Click next, previous, or up to navigate to more flashcards for this subject.
Next card: Creo es hora de estudie i time study
Previous card: Tenía la certeza de vendrías i
Up to card list: Spanish Sentences (3/3)