Apedia

Voy Encender El Calefactor Porque Hace Mucho Frío

Front Voy a encender el calefactor porque hace mucho frío.
Back I'm going to turn on the heater because it's very cold.

Learn with these flashcards. Click next, previous, or up to navigate to more flashcards for this subject.

Next card: Creo es hora de estudie i time study

Previous card: Tenía la certeza de vendrías i

Up to card list: Spanish Sentences (3/3)